Roczek-prezenty,prezenty,prezenty...

Prezent na roczek nie jest wcale łatwo kupić...Prawie dwa lata temu z mężem mieliśmy właśnie taki problem,ponieważ nasza Córeczka kończyła roczek...
Niedawno problem się powtórzył,tym razem mój chrześniaczek miał obchodził swoje pierwsze urodzinki.
Większość z nas zapewne spotkała się z problemem wyboru odpowiedniego prezentu na Roczek... Zapewne minęło kilka dobrych godzin siedzenia przed komputerem i chodzenia po sklepach zanim trafiliśmy na odpowiedni podarek dla Roczniaka.
 W moim przypadku minęło nie kilka dobrych godzin,a kilka dni zanim podjęliśmy ostateczną decyzję.

Mam dla Was kilka propozycji na prezenty,które moim zdaniem będą odpowiednie:

1.ROWEREK 



2.BUJAKI



3.KLOCKI




5.KOSTKI EDUKACYJNE





7.ZABAWKI DO KĄPIELI





Kilka propozycji na prezenty,które przedstawiłam wydają mi się praktyczne,a zarazem takie,które dostarczą dziecku wiele zabawy.
Oczywiście listę można zrobić jeszcze dłuższą,bo w końcu ile jest głów tyle pomysłów.

Mam nadzieję,że choć trochę udało mi się pomóc tym wpisem.
Co sądzicie o takich propozycjach? Jakie Wy macie pomysły??


Zdjęcia zaczerpnęłam z grafika Google.


2 komentarze :

  1. Pierwsze urodzinki Marysi już za 4 dni! :D Też zastanawiałam się długo nad prezentem wybierając między szczeniaczkiem uczniaczkiem, bujakiem a chodzikiem pchaczem i wkońcu znalazłam chodzik pchacz multi-funkcujny dzięki czemu mamy pchacz, jeździk, nocnik i dużo dzwięków i melodyjek :D Dla mnie to bylo genialne rozwiązanie :)A bujak dostanie od dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawki wielofunkcyjne są najlepsze...Praktyczne przede wszystkim :) Na pewno okaże się dobrym wyborem,a Marysia będzie zadowolona :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka