Konkursy,konkursy,konkursy...Czy warto brać w nich udział?

Temat konkursów jestem tematem o którym można pisać bardzo długo...Jedni są nastawieni sceptycznie,drudzy zaś próbują swoich sił w prawie każdym konkursie...

Zapewne zastanowicie się dlaczego poruszę temat konkursów???

Do konkursów wszelkiego rodzaju byłam nastawiona kiedyś bardzo sceptycznie, dopóki nie poznałam jednej osoby,która była moim przeciwieństwem,grała i próbowała swojego szczęścia w różnych grach i do tego często wygrywała...Nagrody małe i drobne,a także nagrody większe i kosztowne. 
Z czasem osoba ta powoli zaraziła mnie swoim swoim ''hobby'',zaczęło się od malutkiego konkursiku w którym udało mi się wygrać,później próbowałam swoich sił w większych konkursach,czasami się udawało,a czasami nie... Spodobało mi się to i próbuję swoich sił w wielu grach po dzień dzisiejszy...
Podchodzę do tego jak do zabawy,uda mi się-super,nie uda mi się-trudno,pogratuluję wygranym i spróbuję innym razem.

źrodło:grafika Google

Czy warto brać udział w konkursach??? 

Tak,tak,tak! Z własnego doświadczenia wiem,że naprawdę warto brać udział w konkursach,nawet jeśli kiedyś nie byłam do tego przekonana i w ogóle mnie to nie interesowało. Warto próbować swoich sił i wierzyć w siebie.
Udział w różnych grach dla mnie nie jest rywalizacją,a świetną zabawą,dzięki której można czasami zdobyć świetne nagrody...Dla siebie,dla dziecka czy też dla męża.
Udział w konkursach nie tylko daje nam szansę na zdobycie cennych skarbów,ale także pobudza naszą wyobraźnię,nakłania nas do myślenia na dane tematy,pozwala na rozwijanie swoich myśli.
Dodatkowo możemy poznać wiele wspaniałych osób,dzięki jednemu portalowi mam wspaniałe przyjaciółki już prawie dwa lata,są to osoby na które zawsze mogę liczyć i które zawsze mi doradzą w razie problemów.

Zapewne będziecie zastanawiać się co udało mi się wygrać w konkursach???

1.Produkty do prania
2.Zestaw kosmetyków
3.Zestaw produktówspożywczych
4.Różne pojedyncze kosmetyki:tusze do rzęs,żele pod prysznic,antyperspiranty i wiele innych...
5.Kosmetyki dla męża
6.Apaszkę dla córeczki
7.Paczkę Pampersów

Nagrody,które udało mi się wygrać w konkursach-testach:

1.Żelazko z generatorem pary
2.Kilka paczek pieluchomajtek Pamper
3.Kosmetyki
4.Żywność dobrych i znanych firm

Nagród,które udało mi się wygrać jest naprawdę wiele i mogłabym jeszcze wymieniać...Bardzo chciałabym wstawić zdjęcia nagród,ale część jest już po prostu zużyta,bo są to rzeczy przydatne i pomocne w życiu codziennym.

A Wy bierzecie udział w Konkursach,Akcjach Testujących? 
Udało Wam się coś wygrać,jeśli tak to co?
Pochwalcie się Kochani!


Poza tym chciałabym życzyć Wam dużo szczęścia w Konkursach i wiele wiary w siebie!







6 komentarzy :

  1. Och w konkursach jeszcze nic nie wygrałam niestety, ale brałam już udział w kilku kampaniach (testach) ze streetcom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie akcje też są super! Mi na Streetcom niestety nie udało się jeszcze nigdy dostać do żadnej akcji.

      Usuń
  2. Ja raz wygrałam warsztaty z żywienia niemowląt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,super! A próbowałaś brać udział w innych konkursach? :)

      Usuń
  3. Ja również tak jak Ty byłam nie przychylnie nastawiona na konkursy, twierdziłam, że bez sensu się uzewnętrzniać bo i tak na pewno mi się nie uda :) Ale zaczęłam jednak próbować, stwierdziłam a co tam, zaczęło się od wygrania smoczka Nuk potem butelki i kolejnego smoczka Nuk, kosmetyków Latopic dla córki, potem kosmetyki Lipikar, kampania odżywek w piance Pantene i wsiąkłam na tyle że próbowałam swoich sił we wszystkich konkursach których nagrody mnie interesowały potem wygrałam odkurzacz bezprzewodowy Philips, udało mi się wygrać na aukcji Philips Depilator Satine, dodatkowo jeszcze wiele innych kosmetyków, zabawek dla Marysi, kampanie z żywnością, karmy dla kotów, lakiery do paznokci, a ostatnio nawet telefon huwaei P8 Lite :D Z tej wygranej chyba jestem najbardziej zadowolona :D Teraz trochę ostygłam, na razie jakoś mi sie nie chce straciłam zapał i zajęłam się w wolnych chwilach blogiem i czytaniem książekale od czasu do czasu jakis udział gdzieś wezmę :) Zyczę powodzenia i duzo wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjne nagrody,ja Żelazko z generatorem pary również mam od Philipsa i jest to najlepsza wygrana :)
      Czasami trzeba trochę wyluzować,a później wrócić z podwójną siłą :)
      Również życzymy powodzenia!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka